ZAJĘCIA JOGI

Zajęcia jogi może praktykować każdy bez względu na płeć, wiek, stan zdrowia, kondycję i stopień elastyczności.Staramy się aby zajęcia prowadzone były w małych grupach  aby instruktor miał możliwość poznania ucznia i indywidualnego dobrania asan. W naszej szkole mamy aż trzy poziomy zaawansowania oraz odrębne grupy dla kobiet w ciąży oraz mężczyzn. Prowadzimy indywidualne zajęcia jogi oraz grupowe zajęcia dla firm.

Na zajęcia jogi wystarczy strój do ćwiczenia. Najlepszym strojem są krótkie spodenki niezakrywające kolan, bluzka z krótkim rękawkiem. Ćwiczymy na bosaka. Cały sprzęt łącznie z matą dostępny jest w naszej szkole. Zachęcamy jednak do zakupienia własnej maty.

Trzy poziomy zajęć jogi na naszych zajęciach jogi.

– stopień 0
– stopień 1
– stopień 2

JOGA 0

Dla kogo: dla każdego, kto chce rozpocząć swoją przygodę z jogą. Joga 0 zaczynamy naukę asan jogi. Grupy ” zero”, czyli osoby będące pierwszy raz na zajęciach, powinny ukończyć co najmniej 8 lekcji, by poznać podstawy. Przyjdź na jogę 0 i zobacz, jak wyglądają zajęcia. Każde zajęcia są zamkniętą całością, więc możesz dołączyć w dowolnym momencie.

JOGA 1

Dla kogo: dla absolwentów kursu 0 lub regularnie praktykujących jogę od przynajmniej 2 miesięcy. Joga 1 ukończone 8 lekcji na poziomie 0. Potrafisz prawidłowo wykonać podstawowe pozycje.Wiesz jak pracować z pomocami.

JOGA 2

Zapraszamy osoby samodzielnie wykonujących pozycje odwrócone lub ich warianty. Na tym poziomie dobrze znać nazwy pozycji oraz mieć świadomość na czym polega w nich praca.

Podstawową praktyką jest wykonywanie asan (czyli postaw ciała), pranajam (ćwiczenie świadomego oddychania) oraz medytacja. Asany dają zdrowie, wzmacniają ciało, zapewniając mu przy tym giętkość i elastyczność, uwalniając je od nagromadzonych w nim toksyn, usuwają zmęczenie oraz pomagają zregenerować system nerwowy.  Zajęcia opierają się na pozycjach ciała (asanach) . Opracowane zostały ich warianty klasyczne i przygotowawcze. Podzielono asany (pozycje ciała) na kilka grup. Pozycje stojące , siady, skręty, wygięcia do przodu, pozycje odwrócone, oraz wygięcia do tyłu.

Pomoce stosowane w metodzie
Podczas praktyki asan różnorodnych pomocy: kocy, drewnianych kostek, pasków, umożliwiających wykonywanie ćwiczeń osobom w różnym stanie zdrowia, różnym wieku czy naturalnych ograniczeniach w ciele.  Szczególną troską objęte są kobiety i dla nich opracowane zostały specjalne zestawy ćwiczeń na okres menstruacji czy ciąży.

ZAJĘCIA JOGImagda