Formy zajęć

 

FIT DANCE – zajęcia skoncentrowane na kształtowaniu sylwetki poprzez aktywizację wszystkich partii mięśni. Wzmacniają całą sylwetkę. W trakcie zajęć wykonywane są krótkie partie taneczne, bez skomplikowanych choreografii. Duża liczba powtórzeń zapewnia intensywną pracę mięśni, a co za tym idzie pomaga je wzmacniać i kształtować. Głównym celem zajęć jest modelowanie, wzmocnienie i wyrzeźbienie ciała. Zajęciom towarzyszy cały czas odpowiednio dobrana muzyka.

BACHATA –  to zmysłowy taniec pochodzący z Karaibów. Bachata jest nieco podobna do innych tańców latynoamerykańskich, jednak wyróżnia się spośród nich ogromną sensualnością, a nawet delikatną dawką erotyzmu. Prostota kroku podstawowego stwarza olbrzymie możliwości stylingu – charakterystycznego ruchu bioder, klatki piersiowej, ramion oraz głowy. Efektywne figury wykonywane przy dźwiękach rytmicznej, romantycznej muzyki sprawiają, że  przyjemność i apetyt na zgłębianie ruchu w bachacie wzrasta wraz z postępem w nauce. Polecamy wszystkim  zakochanym w zmysłowych rytmach pragnących poczuć się pewnie na parkiecie. Na zajęciach nauczysz się panować nad własnym ciałem, poczujesz wolność i swobodę ruchu, a przy tym poprawisz kondycję i wymodelujesz sylwetkę. Bachata wpływa nie tylko na ciało, ale i duszę. Zajęcia przeznaczone są dla osób w każdym wieku.

SHOW DANCE – zajęcia , które łączą w sobie różne style taneczne  m.in. taniec nowoczesny, jazz, modern, latino. Zajęcia są niezwykle ekspresyjne charakteryzuje się szybkim tempem, kształtują umiejętność artystycznego wyrażania siebie, a także pamięć ruchową i koordynację.

SALSA – nie musisz mieć partnera aby uczestniczyć w tych zajęciach. Są one przeznaczone dla Pań szukających intensywnej, nietuzinkowej formy spędzenia wolnego czasu. Każde rozpoczynają się od intensywnej rozgrzewki składającej się z serii różnorodnych i energicznych ćwiczeń wzmacniających oraz rozciągających mięśnie całego ciała. Stanowią one pewien podkład techniczny pod dalszą naukę tańca. Ponadto zajęcia umożliwiają uczestniczkom spalenie mnóstwa kalorii oraz wyrzeźbienie upragnionej sylwetki ciała. Dodatkowym bonusem jest poprawa kondycji i samopoczucia. Na zajęciach poznaje się przede wszystkim jak wykonywać krok podstawowy (praca całego ciała), obroty oraz elementy wykorzystywane w tańcu. Zajęcia przeznaczone dla każdej z Pań niezależnie od wieku i  i doświadczenia tanecznego, które chciałaby, aby ich ruchy – przepełnione gracją – nie mogły pozostać nie zauważone na parkiecie.

JOGA – Joga liczy sobie już kilka tysięcy lat, a swą stale rosnącą popularność zawdzięcza temu, że działa. To technika ćwiczeń, a za razem filozofia życia. Pochodzi od sanskryckiego słowa „yug” – oznaczającego złączyć się, zjednoczyć. Pomaga zrelaksować się, uelastycznić, wzmocnić i rozciągnąć ciało. Joga to doskonały sposób na terapię zarówno ciała jak i umysłu. Praktyka asan czyli określonych pozycji w jodze pozostaje w stałym związku z obserwacją siebie i wewnętrzną uwagą. Kobiety mogą mieć z jogi specjalne profity, pomaga ona bowiem uśnieżyć bóle menstruacyjne, poprawia płodność, pozwala łatwiej znieść ciążę, mięć szybszy i lżejszy poród, oraz szybciej wrócić po nim do formy. Poza tym posiada wiele innych niezliczonych dobrodziejstw dla naszego zdrowia psychofizycznego. „Joga pomaga utrzymać się w swojej prawdziwej naturze”.

JOGA dla kobiet w ciąży – zajęcia prowadzone ze szczególną troską o dobrą formę przyszłych mam i ich dzieci, uwzględniające specyficzne dolegliwości i problemy związane ze stanem ciąży. Praktyka jogi w trakcie ciąży przygotowuje do wyzwania jakim jest poród i pierwsze miesiące opieki nad maleństwem. Prowadzone przez wykwalifikowanego nauczyciela jogi wg metody Iyengara.

PILATES – jest przede wszystkim wzmacnianiem mięśni ciała, ze szczególnym uwzględnieniem wewnętrznych mięśni tułowia. Jest to także technika ułożenia ciała w trakcie ćwiczeń, a jej celem jest nauczanie ludzi świadomego używania mięśni, które odpowiadają za stabilizację w trakcie wykonywania konkretnego ruchu. Pilates wzmacnia słabe i zaniedbane na zwykłych zajęciach mięśnie. Jedyną rzeczą jakiej „nie dają” te zajęcia to efekt zmęczonego serca. Nie trzeba jednak wierzyć tym, którzy mówią, że przy tych zajęciach nie wyciśniemy z siebie „siódmych potów”.

HIP – HOP – Hip-Hop jako taniec narodził się w latach 80-tych, ale jako kultura jego istnienie sięga wczesnych lat 70-tych. Taniec hip hop narodził się w mieście Nowy York w czasach kiedy „Beat Street Era” (czyli czas świetności bboyingu) chyliła się ku końcowi. W klubach jednym z dominujących nurtów muzycznych stał się właśnie hip hop i to do jego brzmień poruszała się społeczność afroamerykańska i latynoska. Z czasem ruchy z imprez zyskiwały swoje nazwy, zwiększała się też ich liczba nastąpiła zatem swoista kodyfikacja ruchów oraz określenie nazwy stylu jako hip hop z racji muzyki, do której był on wykonywany. To co podstawowe hip hopie to bounce czyli feeling charakterystyczny dla tego tańca polegający na odwzorowaniu podstawowego beatu poprzez cykliczna pracę ciała.Hip Hop pomimo dużej ilości nazwanych ruchów, jest przede wszystkim tańcem improwizacji, nie stanowi tez zamkniętej struktury ciągle czerpiąc inspirację z innych styli tanecznych, takich choćby jak popping i inne style stare dancowe.

TANIEC WSPÓŁCZESNY – Głównym celem nauczania techniki tańca współczesnego jest doskonalenie motoryki ciała, wykształcenie umiejętności sprawnego wykorzystania możliwości ruchowych całego ciała, rozbudzanie świadomości ciała tak, aby przygotować cały organizm do bezpośredniej i kompletnej wypowiedzi za pomocą ruchu. Duży nacisk kładzie się na kształtowaniu świadomego wyrazu artystycznego – powiązanie ruchu z muzyką, funkcjonowanie ruchu w przestrzeni, określenie pojęcia ekspresji i dynamiki. Ważną rolą w procesie nauczania jest zdobywanie umiejętności improwizacji, rozwijanie twórczej aktywności i rozbudzanie indywidualnych cech osobowości twórczej tancerza.

 

LADIES CHOREO –  to zajęcia nastawione na poprawę techniki Waszego tańca, koordynacji przestrzenno ruchowej, oraz zwiększenie świadomości ruchu i ciała. Najbardziej technicznym stylem tanecznym jest taniec towarzyski, to na jego bazie z elementami tańca współczesnego, jazzu, oraz klasyki będą odbywały się zajęcia. Nie zabraknie gorących rytmów latynoskich (samba, cha-cha-cha, rumba, paso doble, jive), ale także klasyki, takiej jak walc (angielski, wiedeński), tango, foxtrot, quickstep. Nie musicie mieć partnera żeby zacząć zabawę z tańcem towarzyskim. Każde zajęcia to inny styl i inna choreografia. Zapraszamy, jeśli kochacie taniec, czeka Was wspaniała atmosfera i dużo zabawy.

TANIEC UŻYTKOWY – To połączenie gorących latynoskich rytmów z eleganckim stylem i klasą tańców standardowych. Zajęcia przeznaczone są dla osób, które chcą poznać szeroką gamę przydatnych parkietowych figur i wreszcie poczuć się pewnie na każdej imprezie. Zajęcia prowadzone są w formie użytkowej, dzięki czemu partnerzy potrafią poprowadzić każdą partnerkę do dowolnych figur. W czasie zajęć zostaniecie wprowadzeni w świat najpiękniejszych tańców standardowych – walca angielskiego i wiedeńskiego, foxtrota, tanga, quickstepa i tańców latynoamerykańskich – cha-cha-cha, samby, rumby, paso doble i jive’a a także salsy, rock&rolla i samby czy popularny krok „ 2 na 1”. Uczestnicy mogą wpływać na program kursu, zgłaszając wcześniej instruktorowi swoje preferencje co do wyboru stylu tanecznego na danych zajęciach. Pamiętajcie , że ten kurs jest dla Was i to Wy go tworzycie.

ZDROWY KRĘGOSŁUP – to trening nastawiony na profilaktykę przeciążeń kręgosłupa oraz uczeniu prawidłowej postawy ciała, wzmacnianiu osłabionych mięśni posturalnych. Zajęcia skierowane dla wszystkich bez ograniczeń wiekowych. Zajęcia łączą klasyczne ćwiczenia fitness, elementy pilates, rehabilitacji oraz stretchingu, prowadzone boso. Zdrowy kręgosłup to przede wszystkim proste ćwiczenia dla każdego , zmniejszenie nacisku na kręgi ,wzmocnienie mięśni głębokich ,poprawa sylwetki ciała oraz odprężenie i relaks.

BODY SHAPE – to ćwiczenia wzmacniające, które do pracy pobudzają niemal wszystkie partie mięśni ciała. W czasie treningu wykorzystuje się dodatkowe sprzęty. Zestaw ćwiczeń wykonuje się w tempie umiarkowanym, co pozwala na skoncentrowanie się na technice i dokładności. Ćwiczenia pozwalają na wzmocnienie poszczególnych partii ciała, tj. klatka piersiowa, pośladki, brzuch, ramiona, grzbiet, uda. Przy ich wykonywaniu stosuje się obciążenia (np. gumy, hantle, stepy).

MISY I GONGI TYBETAŃSKIE – koncert gongów i mis jest niezwykłą “kąpielą” w wibracji o leczniczych właściwościach. Ta niezwykła forma generowania głębokich, wielotonowych dźwięków działa na wszystkie poziomy człowieka, regulując ciało, umysł, wyzwalając duszę oraz harmonizując aurę. Na poziomie fizycznym, dźwięki gongów i mis pomagają przy takich dolegliwościach, jak: napięciowe bóle głowy, migreny, bolesne miesiączki ,problemy z zatokami , nawracające infekcje ,wszelkie problemy zdrowotne wywołane stresem ,choroby stawów i kręgosłupa (często wywołane chronicznym napięciem) ,zaburzenia układu nerwowego (depresje, stany lękowe, nadpobudliwość, nerwice). Na poziomie umysłu i duszy dźwięki te głęboko relaksują, pogłębiają zrozumienie wszelkich zachodzących w nas procesów i przemian, harmonizują pracę obydwu półkul mózgowych.

ĆWICZENIA W OKRESIE CIĄŻY – są niezbędne, aby zachować ciało w odpowiedniej formie. Ruch usprawnia układ oddechowy i krążenia, poprawia przemianę materii a także pozwala utrzymać prawidłową wagę i piękną sylwetkę. Regularne ćwiczenie w ciąży ułatwia poród i przyczynia się do łatwiejszego znoszenia ciąży. Zajęcia jogi dla kobiet w ciąży są specjalnie wybrane i dopasowane do potrzeb i możliwości przyszłych mam. Joga rozluźnia i przygotowuje ciało do porodu. Ćwiczenia są bezpieczne i dostosowane do każdego trymestru ciąży. Dodatkowo ważnym elementem zajęć jest nauka oddechu oraz praca z zatrzymaniem oddechu nieoceniona podczas porodu.

BALET – zajęcia baletowe rozwijają poczucie rytmiki i wrażliwości estetycznej, uczą partnerstwa i bycia w relacji w grupie. Nauka baletu dla dzieci może rozpocząć się już w wieku 4-5 lat. Zajęcia dla najmłodszych obejmują naukę podstaw tańca klasycznego, dzięki czemu od pierwszych lat życia wyrabiana jest w dziecku wrażliwość na sztukę.

Taniec klasyczny rozwija koordynację ruchową, ale też wspomaga leczenie wad postawy i płaskostopia podłużnego. Balet kształtuje, usprawnia i wzmacnia śródstopie. Balet dla dzieci, jak każdy inny rodzaj tańca, uczy płynności ruchów, zręczności, wdzięku, wpływa na poprawienie koncentracji i samodyscypliny oraz zachęca do inwencji twórczej.

TANGO ARGENTYŃSKIE – wywodzi się z przedmieść XIX-wiecznego Buenos Aires. Klasyczne tango argentyńskie jest tańcem charakteryzującym się improwizacją i bliskością partnerów. Jest tańcem intymnym, tańcem bliskiego kontaktu i nie wymaga dużej przestrzeni. Tango to taniec nie wymagający większego wysiłku fizycznego, przez co może być atrakcyjny dla ludzi w każdym wieku. Jest doskonałą formą ruchu, uczy harmonii między muzyką i partnerem dzięki precyzyjnemu i zmysłowemu prowadzeniu, elegancji. Wyzwala emocje i intensyfikuje życie towarzyskie. Dominują gwałtowne ruchy, które ukazują emocje i odczucia partnerów. Bliskość i nagłe zwroty mają być odzwierciedleniem kłótni małżeńskiej

Formy zajęćadmin